Sıkça Sorulan Sorular
Paycell'i kimler kullanılabilir?
Operatör bağımlı değildir, anlaşmalı iş yerlerine göre Turkcell, Vodafone ve Türk Telekom müşterileri kullanabilir. Turkcell müşterileri fatura ve TL bakiyelerini alışveriş tutarına yansıtarak kullanabilir.
Paycell'e nasıl kayıt olurum?
Paycell'e cep telefonu numarası ve güncel e-mail adresi girerek kayıt olursun.
Paycell Mobil Uygulamasını hangi platformlarda kullanabilirim?
iOS ve Android işletim sistemli akıllı telefonlarda kullanabilirsin.
E-posta adresimi hatalı girdim, nasıl güncellerim?
Paycell' e kayıt işlemini tamamlandıktan sonra e-posta adresini değiştirmek istersen Hesap Yönetimi, Kişisel Bilgiler menüsünden e-mail adresini istediğin zaman değiştirebilirsin ancak Paycell'i kullanmaya devam edebilmek için güncel e-mail adresini doğrulaman gerekmektedir.
Paycell şifremi unuttum, yeni şifre nasıl belirlerim?
Şifre giriş ekranında yer alan ''Şifremi Unuttum'' linkine tıklaman yeterlidir. Paycell'de kayıtlı e-mail adresine şifre sıfırlama linki gönderilecektir. Bu linke tıklayarak yeni şifreni belirleyebilirsin.
Paycell'e kart nasıl eklerim?
Uygulamada ana Sayfa'da sağ üst köşede yer alan ikona tıklayarak Hesap Yönetimi menüsüne erişebilir, buradan ''Ödeme Yönetimi Ekle'' seçeneğine tıklayarak yurtiçi kredi kartlarınızı ekleyebilirsin. Kredi kartların 3D doğrulama yapılarak kaydedilecektir. Paycell logosunu gördüğüm alışveriş sitelerinden de kart bilgilerini Paycell'e kaydederek bir sonraki alışverişinde bilgileri girmene gerek kalmadan ödeme yapabilirsin.
Paycell'e hangi banka kartları eklenebilir?
Banka bağımlı değildir, dilediğin bankanın kartını kullanabilirsin.
Paycell'e hangi kartları ekleyebilirim?
Paycell'e Visa, Mastercard ve Amex tüm kartlar kayıt edilebilir.
Paycell'in kart verilerimi güvenli bir ortamda saklandığından nasıl emin olabilirim?
Paycell kart verilerini PCI-DSS güvenlik sertifikalı bir altyapı ile saklanmaktadır. Kartlı Ödeme Endüstrisi Veri Güvenlik Standardı (PCI DSS), kredi kartının işlenmesi, iletilmesi ve saklanması aşamalarında uyulması gereken mantıksal ve fiziksel bilgi güvenliği kurallarını tanımlamaktadır. Bu kurallar PCI (Payment Card Industry) adı verilen ve aralarında American Express, MasterCard Worldwide, Visa, Discover Financial Services, JCB International gibi üyeleri bulunan bir konsey tarafından geliştirilmekte ve yayımlanmaktadır.
Paycell'e eklediğim kartlarım için şifre belirlemem gerekir mi?
Paycell için şifre zorunluluğu yoktur. Ancak, Paycell anlaşmalı bazı firma/işyerleri ödeme esnasında şifre talep ettiği için bu firmalar adına kayıt esnasında şifre belirleme adımı eklenmiştir.
Paycell nerelerde geçerli?
Paycell logosunu gördüğün anlaşmalı iş yerlerinde, mobil uygulamalarda ve web sitelerinde kullanabilirsin. Paycell ödeme platformu şu anda anlaşmalı SHELL Akaryakıt İstasyonlarında, ZUBİZU mobil uygulamasında, turkcell.com.tr alışverişlerinde ve 532 Çağrı merkezinden kullanılmaktadır.
Paycell hesabımı nasıl kapatabilirim?
Paycell’in sunduğu ödeme kolaylığı ve diğer birçok hizmetinden artık faydalanmak istemiyorsan 0850 622 60 60 Paycell Çağrı Merkezi aracılığıyla Paycell hesabını kapatabilirsin.
Paycell Card'ı nereden temin edebilirim?
Paycell Card'ı Turkcell İletişim Merkezlerinden (TİM) satın alabilirsin.
Kaç adet Paycell Card sahibi olabilirim?
Telefon hattına ilişkili 1 Paycell Card, TCKN'ye kayıtlı 3 Paycell Card sahibi olabilirsin.
Paycell Card'ı kullanıma açmak için ne yapmam gerekir?
Kartı kullanıma açmak için ad/soyad, telefon numarası ve TCKN bilgilerinin bildirilmesi gerekmektedir. Kart aktivasyonunu satın alma sırasında yapabileceğin gibi cep telefonundan Paycell uygulaması içerisinden Paycell Kart işlemleri adımından yapabilirsin.
Paycell Card'ım nerelerde geçerli?
Üzerinden VISA/Mastercard logosu bulunan Paycell Card tüm fiziksel olarak tüm POS cihazlarında ve ayrıca internet alışverişlerinde geçerlidir.
Paycell Card'a nasıl bakiye yüklerim?
Paycell Card'ına Turkcell İletişim Merkezlerinden ve Denizbank ATM'lerinden nakit olarak, Paycell Mobil Uygulama üzerinden kredi kartı ile yükleyebilirsin.
Paycel Card'ım ile yapacağım işlemlerde herhangi bir limit söz konusu mudur?
MASAK çerçevesinde prepaid kartın ile yapacağın işlemler güvenlik gerekçesiyle belirli limitlerle sınırlandırılmıştır. Basitleştirilmiş Tedbirler kapsamında kalan işlemleri kimlik teyiti gerekmeden yapabilirsin. (MASAK Genel Tebliği Sıra no.5)
-Toplamda aylık yükleme tutarının 750 TL’yi,
-Toplamda anlık bakiye tutarı 750 TL’yi,
-Toplamda yıllık iade tutarının 300 TL’yi aşması durumunda kimlik teyit ve tespit sürecine geçilir.
-Toplamda aylık yükleme tutarının 750 TL’yi,
-Toplamda anlık bakiye tutarı 750 TL’yi,
-Toplamda yıllık iade tutarının 300 TL’yi aşması durumunda kimlik teyit ve tespit sürecine geçilir.
Şifre bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
Şifre belirlemek ya da şifrenizi değiştirmek için 08506226060'ı arayabilir ya da Paycell Uygulaması içerisinde Paycell Kart Şifre İşlemleri adımını ziyaret edebilirsin. Ayrıca Denizbank ATM'lerinden şifre değişikliği yapabilirsin.
Kayıp/çalıntı durumunda ne yapmalıyım?
Kayıp çalıntı durumlarında 08506226060 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan bildirimde bulunmalısın. Paycell hesabına kayıtlı belirttiğin kartlar bildirimin doğrultusunda geçici olarak kullanıma kapatılır.
Kartımı hediye etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Paycell Card'ına bakiye yüklemek için aktivasyon şart değildir. Kartı aktive etmeden sevdiklerine hediye edebilirsin. Aktivasyon sonrası kart ile hat ilişkisi kurulur.
Karta tanımlı telefon numaramı değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Turkcell İletişim Merkezlerinden ve 08506226060 nolu çağrı merkezimizden güncelleme yapabilirsin.
Bakiye iade süreci nasıl işliyor?
Mevzuat kriter limitleri doğrultusunda bakiye iadesi talep edebilirsin. Talebini 08506226060 nolu müşteri hizmetleri kanalı aracılığıyla iletebilirsin. 300 TL üzeri iade taleplerinde Turkcell İletişim Merkezlerine gidilerek kimlik tespit ve teyit sürecini başlatılmalıdır.
Paycell Card ile ilgili dilek ve şikayetlerimi nereye iletmeliyim?
Paycell Card'ınızla ilgili tüm dilek ve şikayetlerinizi 0850 622 60 60 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan iletebilirsiniz.
Hattımı başka bir operatöre taşıdım. Paycell Card'ımı kullanmaya devam edebilir miyim?
Hattını farklı bir operatöre taşıdığında da Paycell Card'ını kullanmaya devam edebilirsin. Eğer hattın kapanır ve SMS alamıyor hale gelirse numara güncellemesi yapman gerekmektedir.
Dijital Parayı Kimler Kullanabilir?
Kendi adına cep telefonu hattına sahip, Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olan herkes Dijital Para kullanabilir.
Aktivasyon Neden Önemlidir?
Aktivasyon öncesi şifrenin hiçbir mali değeri olmayıp, güvenliği tamamen kullanıcıya aittir. Aktivasyon yapılmayan şifrelerin takibi mümkün olmadığı için kayıp, çalıntı veya izinsiz kullanılan şifrelerden kaynaklanan kayıp ve zarardan Paycell sorumlu değildir. Ayrıca Dijital Para, aktivasyon yapılmaksızın paraya çevrilemez, iade edilemez ve değiştirilemez.
Dijital Para bakiyem biterse harcamalarıma devam edebilir miyim?
Turkcell Mobil Ödeme üye işyerlerinde Dijital Para bakiyeninin yetmemesi halinde, kalan tutar eğer hattın mobil ödemeye açık ise faturana yansıtılarak ödenmektedir.
Dijital Para bakiyemi ne kadar süre içinde kullanmalıyım?
Dijital Para bakiyeninin son kullanım tarihi bulunmamakta ancak hediye puanlarının sağladığı özel şartlar nedeniyle farklı son kullanım tarihleri olabilmektedir. Hediye puanlarına ait kullanım koşulları ve son kullanım tarihlerine kart tutacağının üzerinden ulaşabilirsin.
Dijital Para bakiyesinin 3 ay boyunca kullanılmaması halinde aylık 1 TL inaktivasyon ücreti kesilmektedir.
Dijital Para bakiyesinin 3 ay boyunca kullanılmaması halinde aylık 1 TL inaktivasyon ücreti kesilmektedir.
Dijital Para bakiyemi nasıl iade alabilirim?
Dijital Para bakiyenden nakit iade talebini 0 850 622 60 60 nolu Paycell Müşteri İletişim Hattı’nı arayarak iletebilirsin. Nakit iade işlemleri sadece hat sahibinin IBAN numarasına yapılmakta, 50 TL’ye kadar iade taleplerinde 5 TL, 50 TL üzeri iade taleplerinde %10 iade ücreti alınmaktadır.
Cep telefonu numaram değiştiğinde ne yapmalıyım?
Cep telefonu numaran değiştiğinde eski cep telefonu numarana tanımlı Dijital Para bakiyeni de yeni telefon hattına geçirebilir veya nakit olarak geri çekebilirsin. Dijital Para bakiyeni başka bir telefon hattına geçirebilmen için her iki hattın da senin TCKN ne kayıtlı olması gerekmektedir.
Turkcell Mobil Ödeme nedir?
Turkcell Mobil Ödeme hızı, kolaylığı ve güvenliğiyle eşsiz bir alışveriş deneyimi sunar. Turkcell Mobil ödeme kullanarak sadece cep telefonu numaranla, kredi kartı ya da nakite ihtiyacın olmadan kolay ve güvenli ödeme yapabilirsin. Eve yemek siparişlerinden, akaryakıt ödemelerine, uygulama marketlerinden sosyal ağlara kadar binlerce üye iş yerinde kolaylıkla kullanabileceğin bir ödeme yöntemidir. Her işlem öncesi vereceğin onayla, alışveriş tutarın faturalı hatlar için Turkcell faturana yansır, faturasız hatlar için TL bakiyenden düşer.
Turkcell Mobil Ödeme’yi Kimler kullanabilir?
Turkcell Mobil Ödeme’ye abone tüm Turkcell müşterileri kullanabilir.
Nasıl Kullanılabilir?
SMS:Bir internet sitesinde alışveriş yapmak için ödeme esnasında Turkcell Mobil Ödeme’yi seçersen onay SMS’i gelecektir. Gelen SMS'i EVET yazarak cevapladığında ödemen gerçekleşir.
MOBİL SİTE (HTML5): Ekranda bulunan onay kutusunu işaretledikten sonra 'Kabul Ediyorum' düğmesine basarak satın alma işlemini tamamlayabilirsin.
TEK KULLANIMLIK ŞİFRE (OTP) : Servis üzerinden katılmak isteyen müşterilere kullandıkları servisin OTP özelliği varsa bu alan çıkacaktır. Gelen SMS’teki linke tıklayarak servise ilişkin bilgilerini girebilirsin. Sonraki adımda gönderilen SMS’teki tek kullanımlık şifreyi ekranda bulunan onay kutusuna girerek ödeme işlemini onaylayabilirsin. MOBİL UYGULAMA: Google Play Store'da uygulama alırken veya uygulama içi harcamalarda 'Satın Al'a bastığında Turkcell Mobil Ödeme'yi seçerek işlemi onaylayabilirsin.
MOBİL SİTE (HTML5): Ekranda bulunan onay kutusunu işaretledikten sonra 'Kabul Ediyorum' düğmesine basarak satın alma işlemini tamamlayabilirsin.
TEK KULLANIMLIK ŞİFRE (OTP) : Servis üzerinden katılmak isteyen müşterilere kullandıkları servisin OTP özelliği varsa bu alan çıkacaktır. Gelen SMS’teki linke tıklayarak servise ilişkin bilgilerini girebilirsin. Sonraki adımda gönderilen SMS’teki tek kullanımlık şifreyi ekranda bulunan onay kutusuna girerek ödeme işlemini onaylayabilirsin. MOBİL UYGULAMA: Google Play Store'da uygulama alırken veya uygulama içi harcamalarda 'Satın Al'a bastığında Turkcell Mobil Ödeme'yi seçerek işlemi onaylayabilirsin.
Mobil ödeme limit bilgileri nedir?
MOBILODEME LIMIT yazıp 2222’ye göndererek veya Paycell Mobil Uygulaması’ndan kalan mobil ödeme limit bilgini öğrenebilirsin.
Limit Bilgileri;
Abonelik yaşı 90 günün altında olan faturalı hatlar için aylık limit 35 TL'dir. Kısa mesaj ile ödeme onayı verdiğin kurgularda, işlemin başarılı olması durumunda 0,5TL SMS ücreti alınır.
Limit Bilgileri;
Kategoriler | Tek İşlem Limiti | Faturalı Hatlar için Aylık Limit | Faturasız Hatlar için Aylık Limit |
---|---|---|---|
Oyun, Uygulama Marketi,Sosyal Ağ vb. Dijital İçerikler | 100 TL | 200 TL - 750 TL | 500 TL |
Bahis Ödemeleri (Faturasız Hatlar) | 100 TL | - | 250 TL |
Fiziksel Ürün ve Hizmetler | 70 TL | 70 TL | 70 TL |
Abonelik yaşı 90 günün altında olan faturalı hatlar için aylık limit 35 TL'dir. Kısa mesaj ile ödeme onayı verdiğin kurgularda, işlemin başarılı olması durumunda 0,5TL SMS ücreti alınır.
Alışveriş detaylarımı nasıl görebilirim?
Genel olarak WEB kurgularında işlem onayı SMS ile alınır. SMS onay kurgusu dışında tanıtım sayfası üzerindeki kullanım koşullarına tıklanarak onaylanması sağlanabilir.
Mobil Ödeme servisi ile ilgili her işlemde SMS onayı alınır mı?
Genel olarak WEB kurgularında işlem onayı SMS ile alınır. SMS onay kurgusu dışında tanıtım sayfası üzerindeki kullanım koşullarına tıklanarak onaylanması sağlanabilir.
Turkcell MobilÖdeme sisteminde ödeme onayı için mesaj gelmedi. Ne yapmalıyım?
0850 622 6060 numaralı müşteri hizmetlerimizle görüşülebilir.
Turkcell MobilÖdeme işlemini onayladım ancak işlemim gerçekleşmedi. Neden?
Kısa mesaj olarak gelecek hata metni yönlendirecektir. Detaylı bilgi almak istersen müşteri hizmetlerimizi arayabilirsin.
Hattımın mobil ödemeye kapalı olduğuna dair mesaj alıyorum. Ne yapmalıyım?
Çağrı merkezimizi arayarak hattını mobil ödemeye açtırabilirsin. Kurumsal hattın mobil ödemeye kapalı ise şirket yetkilin ile iletişime geçmelisin. Şirket yetkilisi isen çağrı merkezimizi arayarak şirket hatlarını mobil ödemeye açtırabilirsin.
Turkcell Mobil Ödeme servisini kullanarak ödemesini yaptığım ürünler ile ilgili sorularımı veya şikayetlerimi kime iletmeliyim?
Alışverişinle ilgili tüm soru ve taleplerin için 0850 622 6060 müşteri hizmetleriyle iletişime geçmelisin.
Turkcell Mobil Ödeme üye iş yeri olmak istiyorum. Ne yapmalıyım?
Turkcell Mobil Ödeme iş ortağı olarak toplayıcı firmalar ile birlikte çalışmaktadır. Toplayıcı firmalar, Turkcell Mobil Ödeme servisini kullanmak isteyen işyerleri ile ilgili her türlü ilişkiyi yürütmekle görevlidir.
Detaylı bilgi için tıklayın: https://turkcellpartner.com/CustomContent.aspx?contentId=8c297a9d-024f-4e29-8a48-7077c96eb37c
Detaylı bilgi için tıklayın: https://turkcellpartner.com/CustomContent.aspx?contentId=8c297a9d-024f-4e29-8a48-7077c96eb37c
Bahis sitelerindeki limit uygulaması nasıldır?
Ön ödemeli hat aboneleri, Turkcell Mobil Ödeme kullanan bahis sitelerinde içinde bulunulan ay içerisinde toplam en fazla 250 TL tutarında tek seferde ise 100 TL tutarında işlem yapabilirler. Bir üyelik hesabından, aynı ay içerisinde Mobil Ödeme Servisi ile en fazla 2 farklı cep telefonu numarasından işlem yapılabilir. Abonelerin cep telefonu numaralarını değiştirmelerine izin verilse dahi (iletişim bilgilerini güncelleme ihtiyacı vb. nedenlerle) bu yeni hatlarla Mobil Ödeme Servisi işlemi yapılamaz. Her ayın ilk günü, bu numaraların değiştirilmesine veya daha önce değiştirilen numaraların Mobil Ödeme Servisi işlemlerinde kullanılmasına izin verilir. Abonelik yaşı 90 günün altında olan ön ödemeli hatlar, bahis servislerinde Turkcell Mobil Ödeme servisinden faydalanamazlar.
Ödeme hizmeti üyelik ücreti/işlem ücreti neden alınmaktadır?
Turkcell Mobil Ödeme olarak benzersiz bir ödeme deneyimi sunmak için sürekli kendimizi yenilemekte ve geliştirmekteyiz. Sadece Turkcell kullanıcılarına özel restoran ödemelerinden hava limanı hızlı geçişlerine, ulaşımdan otopark ödemelerine birçok alanda hızlı ve güvenli ödeme yapabileceğin teknolojik servisler ve altyapılar geliştirmekte, her geçen gün bu hizmetlere yenilerini eklemekteyiz. Mobil Ödeme kolaylığını daha fazla yaygınlaştırmak için yatırımlarımızı yapmakta bunun için de üyelik ücreti/işlem ücreti almaktayız. Bu ücreti sizlere daha iyi ve yaygın hizmet sunabilmek için yaptığımız çalışmaların maliyeti olarak değerlendirmeni rica ederiz.
Kredi kartı, banka kartı gibi ürünlerde üyelik ücreti/işlem ücreti hem Türkiye'de hem Dünya'da kullanılan standart bir uygulamadır. Bu kapsamda Turkcell Mobil Ödemenin üyelik ücreti/işlem ücreti benzer ürünlere oranla çok makul bir bedel olarak düzenlenmiştir. Bu uygulama yasalarımız ve siz kullanıcılarımızla imzalamış olduğumuz sözleşmeler gereğince yasal niteliktedir.
Kredi kartı, banka kartı gibi ürünlerde üyelik ücreti/işlem ücreti hem Türkiye'de hem Dünya'da kullanılan standart bir uygulamadır. Bu kapsamda Turkcell Mobil Ödemenin üyelik ücreti/işlem ücreti benzer ürünlere oranla çok makul bir bedel olarak düzenlenmiştir. Bu uygulama yasalarımız ve siz kullanıcılarımızla imzalamış olduğumuz sözleşmeler gereğince yasal niteliktedir.
Ödeme hizmeti üyelik ücreti/işlem ücreti uygulaması yasal mıdır?
Ödeme Hizmetleri Ve Elektronik Para İhracı İle Ödeme Kuruluşları Ve Elektronik Para Kuruluşları Hakkındaki Yönetmeliğin 41/2 maddesi uyarınca sözleşme ile belirlendiği şekilde ücret alınması yasal bir uygulamadır. Kullanıcılarımızın onayladığı Turkcell Mobil Ödeme çerçeve sözleşmesine istinaden bu bedel alınmaktadır. Sözleşmeye https://turkcellodemehizmetleri.com.tr/kullanim-sartlari-ve-sozlesmesi adresinden ulaşabilirsin.
Kredili Cihaz Satışlarında Mobil Ödeme İşlem Ücreti ne zaman alınmaktadır?
İşlem ücreti Turkcell Finansman AŞ. ya da Finansbank aracılığı ile finansmanı sağlanan akıllı telefon alımlarında, ödemenin Turkcell faturasına yansıtılması için talep alındığında alınmaktadır. İlgili ücret müşterinin akıllı telefon alımı sonrası ilk faturasına, tek seferde yansıtılır. Cihaz kredileri için verilen ödeme hizmetinde yalnız işlem ücreti alınmakta üyelik ücreti alınmamaktadır.
İstanbul Anadolu Yakası
ALTAYÇEŞME, ANADOLU HİSARI, ATAKENT, ATAŞEHİR, BEYKOZ, BULGURLU, ÇAVUŞOĞLU, ÇEKMEKÖY AKÇEŞME, ÇEKMEKÖY MERKEZ, ÇIRPICI, ERENKÖY , GÜLSUYU , GÜLTEPE , HAYDARPAŞA / E-5, KARACAAHMET, KAYNARCAMERKEZ, KOŞUYOLU / E5, KÜÇÜKBAKKALKÖY GÜNEY, MALTEPE, SARIGAZİ YOLU, SULTANBEYLİ ÇIKIŞI, ŞEYHLİ, TAŞDELEN, PENDİK KAVŞAK, REŞADİYE OHT, ÜMRANİYE / SONDURAK, YAKACIK-KARTAL, YENİMAHALLE-SULTANÇİFTLİĞİ, ZÜMRÜTEVLER
İstanbul Avrupa Yakası
ALKENT, AVCILAR YOLU, BAHÇEŞEHİR SELİN, BAHÇESEHİR 2.KISIM, BAŞAKŞEHİR 1. ETAP, BAYRAMPAŞA, DOLAPDERE 1, ESENLER, FİRUZKÖY, GÖKTÜRK, GÜRPINAR AVCILAR, HADIMKÖY, HALKALI KAVŞAK, IHLAMUR, ISPARTAKULE, IŞIKLAR OHT, İSTANBUL CAD-GÜRPINAR, KAĞITHANE OSMANPAŞA, KAVŞAK, KAYNARCA KUZEY, KÜÇÜKKÖY, MAHMUTBEY-MERKEZ MAH, MASLAK, MİMAROBA, ÖMERLİ - HADIMKÖY, SEFAKÖY, ŞENLİKKÖY, TÜYAP, YENİKÖY-İSTANBUL, YEŞİLPINAR, ZİNCİRLİKUYU, İSTANBUL CAD-KÜÇÜKKÖY
Ankara
AHMETLER, ANKAPARK, BİLKENT, ÇİĞDEM MAH., DİKMEN İLKADIM, ELVANKENT, ETİMESGUT YEŞİLOVA, ETİMESGUT, GÜMÜŞDERE, HASKÖY BATI, HASKÖY DOĞU, İNCEK BULVARI, İSKİTLER, İVEDİK İMAR, KEÇİÖREN, KEKLİKPINARI, KONUTKENT, KURTULUŞ ANKARA, KÜÇÜKESAT, NATOYOLU, ORTAKÖY ANKARA, OSB ANKARA, OSTİM, PLEVNE-SİNCAN, POLATLI DOĞU, PURSAKLAR, SİTELER SAMSUN YOLU, SÖĞÜTÖZÜ MERKEZ, SUBAYEVLERİ, TEMELLİ, TUNUS CADDESİ, YAPRACIK, YILDIRIMKENT
İzmir
AMBARKAVAK, BUCA, ÇAMDİBİ, ÇEŞME OHT GÜNEY, ÇEŞME OHT KUZEY, ÇEŞME ŞİFNE, ÇEŞME, ERZENE, GAZİEMİR ÇIKIŞI, GAZİEMİR MERKEZ, GÜZELBAHÇE, GÜZELYALI, HAVAALANI-İZMİR, IŞIKKENT BAĞLANTI YOLU, İNÖNÜ-ÇEŞME, İRİM, KAPILAR, KARABAĞLAR, KEMALPAŞA, SELÇUK OHT BATI (kgm ye göre güney) izmir-aydın yönü, SELÇUK OHT DOĞU (kgm ye göre kuzey) aydın-izmir yönü, SOĞUKKUYU, TEPEKÖY, ULUKENT, URLA, YEŞİLYURT KAVŞAĞI
Manisa
GEDİZKÖPRÜSÜ, KURUÇAY-MANİSA, MİMAR SİNAN BULVARI, ORGANİZE SANAYİ-MANİSA, SALİHLİ GİRİŞİ, SALİHLİ, SARIGÖL
Adana
KANALKÖPRÜ, KANALÜSTÜ, TÜRKMENBAŞI
Eskişehir
ESKİŞEHİR BATIKENT, HALLER-ESKİŞEHİR, MAMUCA, ODUNPAZARI, SAZOVA, TEPEBAŞI
Hatay
ANTAKYA ÇEVREYOLU, ANTAKYA, FRENKCIFTLIGI, KARAAĞAÇ-HATAY, KARADURMUŞLU, OCAKLI DÖRTYOL, SAMANDAĞ YOLU, SERİNYOL
Çanakkale
ÇANAKKALE, İSTİKLAL BİGA, KEPEZ, SÜREKOVASI
Balıkesir
AKÇAKIR, BANDIRMA, GÖNEN-BALIKESİR, GÜMÜŞÇEŞME, ÖMERLİ-BALIKESİR
Trabzon
ÇAĞLAYAN, SÖĞÜTLÜ - TRABZON, UZUNKUM, YILDIZLI
Aydın
KUŞTUR, SANAYİ SİTESİ-AYDIN
Ordu
FATSA, ORDU
Giresun
BULANCAK, GİRESUN
Diyarbakır
İSTASYON CAD-DİYARBAKIR
Denizli
MERKEZ DENİZLİ
Düzce
AKÇAKOCA, KAPICI
Bolu
KURUÇAY-BOLU
Kocaeli
BAYRAMOĞLU, GEBZE MERKEZ, GÜZELLER, KARTEPE YOLU, KAŞKALDERE, KİRAZPINARI, SAPANCA OHT GÜNEY, SAPANCA OHT KUZEY, UZUNTARLA
Zonguldak
ALAPLI, KARADENİZ EREĞLİ
Sakarya
ADAPAZARI ÇEVRE YOLU, ALİFUATPAŞA, ARİFİYE, GEYVE, KARASU, SERDİVAN
Aksaray
Aksaray
Kırşehir
KIRŞEHİR DOĞU
Kilis
İSTİKLAL CADDESİ KİLİS
Konya
HOCACİHAN, PINARBAŞI-KONYA, YAKA
Muğla
FETHİYE MERKEZ, FETHİYE, GÖKOVA, KONACIK, MARMARİS ÇIKIŞI, ÖLÜDENİZ, TURGUT REİS-BODRUM, YALIKAVAK
Samsun
CUMHURİYET-SAMSUN, KAYADİBİ, TEKKEKÖY SAMSUN
Bursa
BEŞEVLER-BURSA, BURSA EMEK, ÇAĞRIŞAN, DEMİRCİ, ERTUĞRUL, GÖÇMENKONUTLARI, İNEGÖL ÇEVRE YOLU, KÜÇÜKBALIKLI GÜNEY, MUSTAFAKEMALPAŞA ÇIKIŞI, MUSTAFAKEMALPAŞA GİRİŞİ, NİLÜFER, ODUNLUK NİLÜFER, ŞİRİNEVLER, TELEFERİK, YENİYOL
Gaziantep
BAŞPINAR, GAZİANTEP ÇEVREYOLU, GAZİANTEP KARATAŞ, İNCİRLİPINAR, İPEKYOLU, KÜSGET SANAYİ SİTESİ, ŞAHİNBEY, ŞEHİT KAMİL
Antalya
AKDENİZ SANAYİ SİTESİ, AKSU, DÖŞEMEALTI, DURALİLER, GAZİ BULVARI, GAZİPAŞA HAVALİMANI, KARGICAK, KESTEL ALANYA, KIRCAMİ, KORKUTELİ, LİMAN ANTALYA, MARİNA ALANYA, SAKARYA CAD-ANTALYA, SANAYİ ALANYA, SANAYİ GİRİŞİ ANTALYA, TERMESSOS BULVARI, VARSAK, YÜKSEKALAN